Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2017 22:34 - HR-инг до скъсване
Автор: chichoni Категория: Новини   
Прочетен: 280 Коментари: 0 Гласове:
1



 Искам да пиша за HR-ите.И за прословутата фраза "" ще звъннем при всички положения"".Като не-HR, т.е непросветен, за мен е тайнство защо тази прослойка ползва израза "" ще Ви информираме при всички положения"".Искам да се вмъкна незабелязано на някоя тяхна строго секретна сбирка, точно в момента, когато главният HR, царят на HR-ите е на трибуната и изрича:
-Винаги казвайте на кандидатите:""Ще Ви уведомим при всички положения."", защото...
  ""Защо?Защо бе?Кажи го..""
Ето, отивам на интервюто, приключваме и тя ми казва:
-При всички по...
Викам си "" не моля те, не го казвай, няма смисъл, и ти и аз знаем, че ако не съм одобрен няма да ми звъннете, не го казвай...""
-..ложения ще се свържем със вас по един или друг начин, дори и да не сте одобрен.
""Неееееее.""
И пак.Чудя се-каква е тайната?Не ми се обаждат.Но казват- ще се обадим...Значи има нещо, нещо непонятно за обикновения човек, нещо което знаят само HR-ите...

Ново интервю.Отново приключваме.
-Благодаря Ви, до около една седмица...
""Отново, случва се отново, защо е нужно, нима съм искал да получа отговор при отрицателен резултат, нима съм споменал, че искам отговор при отрицателен резултат?Защо тогава ми казва, че ще ме уведоми, не държа на това, но мамка му, тя ще ми го каже, ей така, за да ..., за да какво?
-....ще получите отговор от нас при всички положения.""
""ОК, не се и съмнявам"".

:) Е, в крайна сметка, някой има ли отговор на въпроса- защо по дяволите винаги казват тази фраза, след като нямат намерение да го направят и съответно не го правят.Това някое малко трикче ли е, или отново говорим за прословутата HR-пара-психо-кинеза 498-ми левъл?





Гласувай:
1




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: chichoni
Категория: Новини
Прочетен: 7711
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930